Glad Lucia (?)

2009-12-13 @ 11:24:26

Jaa idag är det Lucia, men ärligt talat kommer jag inte ens ihåg vad man gör på Lucia? Eller vad skapar Luciastämning? Känns faktiskt som en ganska vanlig söndag. En skiiiiitkall en dock. Av någon cpig anledning har jag vart vaken ngn timme redan och hunnit duscha medan Viktor och Olleh sussar sött. Jag menar jag ÄLSKAR att sova och brukar vara proffs på att somna om men inte idag inte och vi var ändå uppe och flummade till 5 igår? haha jaja kommer vara astrött imorn.... Får hoppas att det kommer redan ikv så jag lyckas somna i bra tid (dream on)(haha vitsigt märkte jag).


Om några timmar blire av till en miiiicket saknad Antonio.... Lr jaa refererar hellre till honom som Fjanton men haha han kunde ju få lite coolt, tjejförförarsound över sitt namn ;) Haha måste nog vart senast i våras vi va O___o ?! Men vi träffas ju i skolan ibland... en del... rätt ofta faktiskt men itne mer än ngn kort minut ju D:

Nä, nu ska jag äta (är skiiithungrig), borsta tänderna, öppna trettonde luckan i min chokladkalender (! :D) och om ett tag väcka Olleh och Viktor. Ska nog skälla lite på Viktor för jag är rätt irriterad just nu. Mest på katterna, eftersom det faktiskt inte är helt Viktors fel. Eller joo några grejjer är hans fel. Men ändå, måste ju få ut min mini-ilska på någon (:

Slänger in en snabb bild (ja jag vet jättegullig va? ><) som får representera min irritation




puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0