I've never let my school interfere with my education

2010-02-25 @ 10:25:11

Godmorgon!

Sitter på svenskan och diskuterar svenska hamnar... Skitkul. Absolut. Haha men hellre det än att diskutera boken "Utvandrarna", som vi egentligen borde göra men tur är väl det för man ska typ ha läst 350 sidor och jag har läst... Hmm... ngnstans där runt... noll sidor. Score, Elvis! Nåväl... Det tar ju inte så långt tid att läsa om man bara tar sig tid... (för det vet ju jag att jag verkligen kommer göra). Fick tillbaka SO-provet förra lektionen. Trodde det skulle bli typ VG+ men lyckades ta mig över MVG-gränsen. Fast jag med mina höga krav är missnöjd. (Tycker inte att någon annan som får VG är dålig men jag jämför mig med mig självoch endast mig själv och jag vet att jag är kapabel till bättre (åh vad många ggr jag har diskuterat det här -__-))

Anyways... Snart blire engelska. Det är rätt kul iaf. Sen blir det PANNKAKOR! Yay, enda goda maten denna veckan. Åhh vad hungrig jag blev nu. Attans...

Happ happ.. Skriver nog mer ikväll.



Serious mode. Har en stor, mysig kofta på mgi idag :D Det är nog Ejnars (min storasysters bästa kompis typ)


puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0